Hej, cześć i czołem! (Kluski z rosołem!!!)
Przepraszam że tak dłuuugo nie pojawiło się nic nowego, ale teraz wraz z ekipą postaramy się żeby materiały były co tydzień.
Dobra, dzisiejszy artykuł będzie o niesamowitym gościu, który za witał u nas w piątek 13, natomiast nic strasznego i pechowego tego dnia się nie stało ;)
Przyszła do nas pani, która uczestniczyła w Drugiej Wojnie Światowej. Mówimy oczywiście o pani Marii Kowalewskiej (ale nie o naszej polonistce ;D) Pani Maria opowiadała o wydarzeniach, historiach, które miały miejsce w tamtych czasach. Wszyscy pięknie ubrani zeszliśmy na salę gimnastyczną i wyczekiwaliśmy na stojąco momentu, gdy nasz gość przyjdzie na spotkanie.
Musicie przyznać, że każdy słuchał za ciekawieniem i nikt nie rozmawiał, dlatego nie było potrzeby używania mikrofonu. Mnie najbardziej wzruszył moment, gdy pani Maria opowiadała o swojej rodzinie, którą i tak później straciła ;(.  Mam nadzieję, że zapamiętaliście coś z tej tak wspaniałej lekcji historii. Teraz jeszcze zdjęcia, może zobaczysz gdzieś siebie? Jeśli tak to koniecznie napisz w komentarzu tekst typu: ,,O TO JA TAM, W TEJ KOSZULI - JESTEM W INTERNECIE!!! SŁAWA NA MNIE CZEKA!!!'' :D :D :D

Dzięki za przeczytanie. Klasom, które jeszcze nie były na wycieczce szkolnej, życzymy dużo, dużo słońca, ale również takiego delikatnego wiaterku (taka pogoda najlepsza ;D)
Wszystkim mamom, co prawda już po terminie, życzymy wszystkiego najlepszego
A Wy, pamiętajcie o tym, że 01.06.2016, mamy festyn szkolny i przebieramy się w postać z bajki. (Mój brat zaproponował mi Spiderman'a ale odmówiłam ;D) Tego dnia też są wywiadówki (jak tam ocenki? Mam nadzieję, że dobrze.) No i chyba najważniejsze: 31.05.16 - DYSKOTEKA!!!
Miłego weekandu i do następnego posta :D

Komentarze

  1. Dodajmy, że spotkanie z panią Marią tak wciągnęło uczniów, że gdy zadzwonił dzwonek na przerwę (obiadową!!!), nikt nawet nie drgnął:-)A cisza jak w kosmosie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty