Ave dzielni obserwujący bloga!!!


Jak Wam mija wymarzony czas wakacji? Cóż, mogę się pochwalić że już jutro wylatuję z naszego kraju do Barcelony (tak moi drodzy fanatycy piłki nożnej - jest tam klub FC Barcelona)
Pakowanie już za mną,  ale nie chciałam Was zostawiać bez żadnej notki.
 Uroczystość zakończenia roku za nami, pożegnaliśmy uczniów klas 6, ale również Panią Marię Kowalewską której oczywiście życzymy dużo zdrówka oraz szczęśliwych i najdłuższych wakacji w życiu. W tym roku dużo się działo, w szczególności u klas 4-6, gdzie panowała rywalizacja na klasę na medal. Mogę z przyjemnością stwierdzić że wygrała klasa 5B, ale mimo wszystko musicie przyznać że zabawa była całkiem fajna. Związku z tym mam do Was prośbę: w komentarzach (t.z.w. komach) napiszcie swoje ulubione wydarzenie w którym wzięliście udział, następnie przygotuję listę z najfajniejszymi wypowiedziami i wstawię ją na bloga - mam nadzieję że dacie mi dużo roboty, (czyli czytanek do czytania ;D). 
DROGA REDAKCJO!!!
Weźcie się moi mili w garść i bardzo proszę o materiały. Mam nadzieję że każdy do 15 sierpnia napisze na meila  propozycje artykułów. PS: wierzę w Was i przypominam, że musimy zacząć działać, bo blog nie jest tylko mój.
(skierowane do redakcji)
Myślę, że na tym możemy kończyć - czekam na Wasze komentarze ;)!!!!


                                                                                                                              Majka

Komentarze

  1. Jej,wiem,że po terminie ,ale moja ulubiona akcja wiązała się z przyjściem do szkoły w piżamie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ skąd - jest Pani pierwszą osobą która zagości na liście

      Usuń
    2. Ależ skąd - jest Pani pierwszą osobą która zagości na liście

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty