Wywiad z laureatami konkursu ,,Wszystko gra" zorganizowanego w ramach Międzynarodowego Dnia Muzyki w naszej szkole 30 września przeprowadzony przez Laurę z 6b i Aurelię z 6a.

Wywiad z laureatami konkursu ,,Wszystko gra" zorganizowanego w ramach Międzynarodowego Dnia Muzyki w naszej szkole 30 września przeprowadzony przez Laurę  i Aurelię.


1.Czy byłeś/aś przekonana, że wygrasz?
Kacper (grający na piórniku): Nie, wziąłem udział tylko dla zabawy.
Kinga i Martyna (grające na mięsie): Nie, ale wiedziałyśmy,że nasz instrument jest bardzo oryginalny.
Nikola (grająca na papierku od cukierka): Nie byłam tego pewna.
2.Jak wpadłeś/aś na pomysł, aby wykorzystać taki instrument w prezentacji?
Kacper: Siedziałem na lekcji i rozmyślałem o jakimś instrumencie popatrzyłem na piórnik i wiedziałem, że to jest to!
Kinga i Martyna: Martyna oglądała kiedyś taki program, w którym uczestnicy grali na mięsie, więc pomyślałyśmy, że to dobry pomysł.
Nikola: Mój wujek pokazał mi jak się gra na papierku od cukierka kiedy miałam pięć lat.
3.Co sądzisz o konkurencji?
Kacper: Konkurencja miała bardzo dobre instrumenty.
Kinga i Martyna: Według nas powinni wygrać Kostek i Klara, bo mieli najlepsze instrumenty (bębenek i saksofon).
Nikola: Konkurenci byli bardzo dobrze przygotowani.
4.Czy trudno było wygrać?
Kacper: Tak, bardzo.
Kinga i Martyna: Bardzo! Konkurencja była niesamowita.
Nikola: Tak, było trudno.
5.Jakie wrażenia po konkursie?
Kacper: Jestem bardzo podekscytowany.
Kinga i Martyna: Jesteśmy bardzo pozytywnie zdziwione.
Nikola: Było EKSTRA!


Komentarze

Popularne posty