Przygody nad morzem

7 i 8 czerwca uczniowie klas: 4c, 4d i 4a udali się na wycieczkę nad Wybrzeże. Odwiedziliśmy: Gdańsk, Sopot, Gdynię, Władysławowo i Hel.
Zbiórka odbyła się o 6:50, ale wyjechaliśmy pół godziny później. W pierwszej kolejności zwiedziliśmy piękną Starówkę, gdzie widzieliśmy m.in. fontannę Neptuna, Ratusz, Dwór Artusa.
Potem zobaczyliśmy Żurawia nad Motławą. Następnie wyruszyliśmy do Sopotu, aby wejść na słynne molo. Część z nas miała ogromną ochotę na gofry (jak to nad morzem;)), ale niestety skończył nam się czas. Potem nadszedł czas na Gdynię. W planach mieliśmy zwiedzanie Daru Pomorza. Niestety okazało się, że jest nieczynny. W ostateczności obejrzeliśmy od środka ORP Błyskawicę. Na nocleg zatrzymaliśmy się we Władysławowie, w pensjonacie "Lidia". Choć początkowo mieliśmy nocować w innym hotelu, to jednak z powodu awarii prądu przeniesiono nas do "Lidii". Warto wspomnieć, że wieczorem wybraliśmy się, aby obejrzeć zachód słońca, który nad morzem zawsze jest wyjątkowy. Podczas drogi powrotnej prawie się zgubiliśmy. Na szczęście udało się nam bezpiecznie dotrzeć do pensjonatu. Następnego dnia o 8 rano zjedliśmy pyszne śniadanie i ruszyliśmy w drogę na Hel. Jedną z atrakcji było zwiedzenie fokarium. Bardzo nam się tam podobało! Obejrzeliśmy również widoki z latarni morskiej, w której były wielkie spiralne schody. Następnie wyruszyliśmy na plażę. Pani od matematyki zaczęła pływać w morzu. Do autokaru mieliśmy wyruszyć na piechotę, lecz pojechaliśmy melexami. Wracając do autokaru wszyscy bawili się wyśmienicie i rozmawiali.
Nasza wycieczka trwała dwa dni, ale na pewno w naszej pamięci pozostanie na dużo dłużej! To była nasza pierwsza wycieczka z noclegiem, dlatego była to super przygoda!