Wywiad z Santiago!

Każdy zapewne chciałby zadać kilka pytań jakiejś postaci z książki lub filmu. Ja miałem okazję zapytać się Santiago z wzruszającej książki Ernesta Hemingwaya "Stary człowiek i morze" 

- Jaki miał pan cel w życiu ?
- Moim celem było schwytanie wielkiego Marlina, które się udało. 
- Co nie zostało umieszczone w książce, w której jest pan głównym bohaterem ?
- Nie zostały umieszczone moje uczucia towarzyszące mi do końca, które były przeplatanką wzruszenia, samotności i złości.
- Co się działo po tym jak Pan przypłynął do brzegu z szkieletem Marlina ?
- Mieszkańcy nie mogli w to uwierzyć, że jakiś starzec mógł złapać tak ogromną bestię jakim był potężny Marlin
- I na koniec mam ważne pytanie. Co pan chciałby przekazać młodym czytelnikom tego bloga ?
- Nie każdy z was lubi geografię i podróże. Dlatego warto chociaż zobaczyć jak to jest podróżować po innych krajach. Warto spełniać marzenia. Nie bójcie się przeciwności losu. Walczcie o swoją pasję i wolność słowa...

Fale, Wschód, Ocean, Morze, Zmierzch, Pejzaż Morski

Komentarze

Popularne posty