Nasze recenzje książek "13-piętrowy domek na drzewie"

  Recenzja serii książek o domku na drzewie - Szymon Zagusta, Alicja Gatyńska, klasa 4a.

Przeczytałem 3 części z tej serii, wszystkie opowiadają o fantastycznych przygodach dwóch głównych bohaterów: Andy'ego i Terry'ego.

 to dwaj koledzy, którzy mieszkają razem w domku na drzewie. Mają na nim wiele ciekawych pięter, na których lubią spędzać czas i świetnie się bawić.  Pewnego dnia Terry zabrał Andy'ego na 39. piętro, by mu pokazać maszynę, którą  zbudował. Nazwał  "Dawno dawno temu. Służyła do pisania książek. Pewnego razu zmuszona do pracy maszyna zbuntowała się i nie chciała wpuścić chłopców do ich domku. Walczyli z nią sami i z pomocą innych osób. Czy udało im się ją pokonać? Tego nie zdradzę.

Jeśli ktoś nie lubi czytać, to ta seria książek go przekona i zainteresuje. Ja kiedyś zbytnio nie lubiłem czytać, lecz ta powieść mnie do tego przekonała - pomimo tego, że w moim przekonaniu była długa. Pierwsza część ma 255 stron, lecz ma też mnóstwo ciekawych obrazków i bardzo szybko się ją czyta. Druga i trzecia część mają około 350 stron i też wiele interesującej treści i obrazków. Moja ocena to 9,5/10 (Szymon)





Chciałam Wam przedstawić książkę pt. ,,13 – piętrowy domek na drzewie” australijskiego pisarza Andy‘ego Griffithsa. To bardzo kreatywna i przy tym bardzo zabawna książka. Opowiada
o przygodach Andy‘ego i Terry‘ego, którzy mieszkają w tytułowym domku na drzewie. Ten dom jest najzabawniejszym spośród domów, które znam. Musicie mi uwierzyć na słowo, że dzieją się tam niezwykłe rzeczy. Znajdziecie tu latające koty, paskudne potwory udające milusie syreny, a nawet gigagoryla. Wyobraźcie sobie, że pewnego razu Terry maluje żywego kota na żółto w kuchni. I nagle dzieją się rzeczy niezwykłe: Terry zrzuca kota, a kotu wyrastają skrzydła.

O reszcie niesamowitych przygód dowiecie się sami sięgając po tę książkę… (Alicja)


Komentarze

Popularne posty