Wywiad na wakacje


Tym wywiadem kończymy cykl wywiadów przeprowadzanych z nauczycielami w roku szkolnym 2016-2017. Autorką jest Maja, która opuszcza progi naszej szkoły, ale mamy nadzieję, że będzie od czasu do czasu pisała na naszym blogu teksty. W końcu to ona jest redaktorką naczelną naszego bloga, a redaktorów naczelnych tak szybko się nie zapomina :)


WYWIAD z panią Anią, nauczycielką historii w naszej szkole:

- Jaka epoka w historii jest Pani ulubiona i dlaczego?

- Nowożytność. Ma w sobie kilka tajemnic, które zawsze można odkryć, żyły wtedy ciekawe postacie. Interesująca są jest kultura i obyczajowość tamtych lat.

- Co według Pani w pracy nauczyciela jest najbardziej ciekawe?

- Kontakt z ludźmi, możliwość przekazywania wiedzy.

- Czy przeżyła Pani jakieś historyczne wydarzenie?

- Urodziłam się w czasach PRL-u, więc mam świadomość tego, że przeżyłam ten moment w historii, przeżyłam też koniec PRL-u i wszystkie wydarzenia z tym związane. Mój tata często wspominał mi o Lechu Wałęsie.

- Dlaczego zainteresowała się Pani historią?

- Przez mojego nauczyciela historii w liceum.

- Pani hobby, oprócz oglądania seriali i filmów?

- Czytanie książek, słuchanie dobrej muzyki – głównie rocka i malowanie.

Komentarze

Popularne posty