Ferie zimowe - kartka z pamiętnika

Zimowy obóz sportowy
W ferie zimowe wyjechałem a obóz koszykarski do Chełma, na którym było bardzo pracowicie. Graliśmy tam dwa mecze z zawodnikami z Kwidzynia i Chełmna. Z drużyną z Chełmna wygraliśmy 82:8, a z drużyną z Kwidzynia 64:38. Oprócz tych wygranych meczów, kóre graliśmy w środę i w czwartek, to było bardzo fajnie i śmiesznie.
Fabian 
Kiedy dowiedziałem się, że razem z mamą i Mają pojedziemy do "Tropical islands", byłem bardzo szczęśliwy. Jeszcze przed wyjazdem poszedłem z tatą do kina na "Rezident evil - ostatni rozdział". Film był super, tylko dźwięk był o wiele decybeli za głośny (musiałem zatykać uszy przez cały film). Kiedy jechałem autokarem, nie zmrużyłem oka, a była druga w nocy! Jak dojechaliśmy, miałem tyle energii, że nie wychodziłem z basenu przez cały dzień. Potem grałem z Filipem, którego poznałem w auotkarze) i Mają w minigolfa. Oczywiście wygrałem :) Potem Maja zrobiła sobie tatuaż za 5 euro!!! Ja nie, ale narysowałem sobie później samodzielnie długopisem. Było fajnie i długo, ale było warto :)
Tomek 



Komentarze

Popularne posty