Recenzja filmu "Mały Książę"

Reżyserem filmu animowanego pt. „Mały książę” jest Mark Osborne, a autorem książki o tym samym tytule jest Antoine de Saint-Exupery. Scenariusz do filmu napisali Irena Brignull oraz Bob Persichetti. Został on wyprodukowany we Francji w 20015 roku. Animowanymi bohaterami są: Mały Książę, Pilot, Róża, Lis, Wąż, Mama, Dziewczynka i inne epizodyczne postaci. Akcja dzieje się w dużym mieście oraz na Sahareze.
Spodobały mi się role Małego Księcia i Węża, które rozbudziły moją wyobraźnię. Bardzo podobały mi się też złote myśli, ponieważ były one doskonale wplecione w dialogi. Moją uwagę przykuło też w pewnych momentach niezwykłe tło. Jedynym minusem, według mnie, były efekty specjalne, za którymi nie przepadam.Moim zdaniem animacja jest warta obejrzenia. Są tam momenty bardzo wzruszające.
Film ten, podobnie jak książka mówi o dorosłych, o tym, jacy oni są, czym się zajmują, co jest dla nich ważne oraz o tym, co powinno być dla nich ważne, czyli o miłości i przyjaźni, o której, dorastając, zapomnieli.


Laura 


Komentarze

  1. Dla mnie jest to jedna z lepszych książek i jakie cudowne oraz życiowe cytaty można z niej wyciągnąć. Zerknijcie na stronę https://www.alternatywnadroga.pl/maly-ksiaze-wybrane-cytaty-o-milosci/ . Tutaj jest fajny zbiór cytatów właśnie z "Małego Księcia". Warto przeczytać i zainspirować się nimi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty